Ορίστηκαν οι νέοι αντιδήμαρχοι του Δήμου Ορεστιάδας

Ορίστηκαν με απόφαση του Δημάρχου Ορεστιάδας Διαμαντή Παπαδόπουλου οι αντιδήμαρχοι του δήμου Ορεστιάδας, με θητεία μέχρι τον Ιανουάριο του 2025.

Αναλυτικά σύμφωνα με την Διαύγεια ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Ορεστιάδας με θητεία από 2.1.2024 έως 1.1.2025 εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου (1.1.2024 / 31.12.2028) και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:

Τον κ.Χατζηπαναγιώτου Εμμανουήλ του Δημητρίου
α. Κατά τόπον έμμισθο Αντιδήμαρχο για την Δημοτική Ενότητα Τριγώνου & Κυπρίνου και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες : Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην κάθε δημοτική ενότητα. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην κάθε δημοτική ενότητα. Την μέριμνα για την διατήρηση του εξοπλισμού που βρίσκεται στην κάθε δημοτική ενότητα σε κατάσταση καλής λειτουργίας. Την συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους. Την έκδοση με εξουσιοδότηση Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της κάθε δημοτικής ενότητας. Την αναπλήρωση των ληξιάρχων. Την τέλεση πολιτικών γάμων. Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής. Βεβαιώσεις αμπελοκαλλιεργητή / παραγωγού. β. Καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: Την Oργάνωση, Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων, ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του Γραφείου Απασχόλησης & Τουρισμού.

Τον κ. Ναστούλη Βασίλειο του Γεωργίου
α. Κατά τόπον έμμισθο Αντιδήμαρχο για την Δημοτική Ενότητα Βύσσας και του
μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην δημοτική ενότητα. Την μέριμνα για την διατήρηση του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική ενότητα σε κατάσταση καλής λειτουργίας. Την συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους. Την έκδοση με εξουσιοδότηση Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας. Την αναπλήρωση των ληξιάρχων. Την τέλεση πολιτικών γάμων. Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής. Έχει την εποπτεία λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος
Καθαριότητας & Πρασίνου και της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών για όλες τις αρμοδιότητές τους σε συνεργασία όμως πάντοτε και αποκλειστικά με τους αντίστοιχους καθ’ ύλην αρμόδιους αντιδημάρχους. β. Καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του Γραφείου Αγροτικής Ανάπτυξης.

Την κ. Γκιλιλούδη Χριστίνα του Άγγελου
α. Κατά τόπον έμμισθη Αντιδήμαρχο για την Δημοτική Ενότητα Ορεστιάδας και της
μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στην δημοτική ενότητα. Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στην δημοτική ενότητα. Την μέριμνα για την διατήρηση του εξοπλισμού που βρίσκεται στην δημοτική ενότητα σε κατάσταση καλής λειτουργίας. Την συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των δημοτικών κοινοτήτων και τους προέδρους των δημοτικών κοινοτήτων για την επίλυση των προβλημάτων τους. Την έκδοση με εξουσιοδότηση Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων, που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της δημοτικής ενότητας. Την αναπλήρωση των ληξιάρχων. Την τέλεση πολιτικών γάμων. Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής. Έχει την εποπτεία λειτουργίας στα όρια της δημοτικής ενότητας της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος
Καθαριότητας & Πρασίνου και της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών για όλες τις αρμοδιότητές τους σε συνεργασία όμως πάντοτε και αποκλειστικά με τους αντίστοιχους καθ’ ύλην αρμόδιους αντιδημάρχους. Βεβαιώσεις αμπελοκαλλιεργητή / παραγωγού. β. Καθ’ ύλην έμμισθη Αντιδήμαρχο και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών , και έκδοσηυπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων). Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Κ.Ε.Π. Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023 αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΔΔ ”Κέντρο Κοινωνικής Προστασίας Αλληλεγγύης & Αθλητισμού” του Δήμου Ορεστιάδας και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού (σύμφωνα με τον Ο.Ε.Υ ΦΕΚ 1827/Β/8.6.2012 όπως ισχύει & την προαναφερόμενη απόφαση εκπλήρωσης των σκοπών του) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του (Γ) Τμήματος Βρεφονηπιακών Σταθμών (άρθρα 1 & 12). Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023 αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΙΔ ”Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Πολιτιστικής Ανάπτυξης Ορεστιάδας ” του Δήμου Ορεστιάδας και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών – εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Κοινωνικής Μέριμνας & Πρόνοιας (άρθρα 4 & 10).

Τον κ.Σταυρίδη Απόστολο του Παναγιώτη καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο και του
μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών, και έκδοσηυπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης, χρηματικών ενταλμάτων).
Την άσκηση καθηκόντων ως προέδρου επιτροπής άρθρου 1 ΠΔ 270/1981. Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού Ανάπτυξης
& Πληροφορικής και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού. Την τέλεση πολιτικών γάμων. Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ.Δήμαρχο) Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του. Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.

Τον κ. Αστεριάδη Μαργαρίτη του Αντωνίου καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο
και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Καθαριότητας &
Πρασίνου
.

Τον κ.Παπαλαμπίδη Ζήση του Δημητρίου καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο
και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών

Τον κ.Τσομπανίδη Αντώνιο του Γεωργίου καθ’ ύλην έμμισθο Αντιδήμαρχο και
του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος Καθαριότητας & Πρασίνου , (εκτός των αρμοδιοτήτων του Γραφείου Περισυλλογής-Φροντίδας Αδέσποτων Ζώων του Τμήματος Περιβάλλοντος & Πολιτικής Προστασίας) και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων κλπ). Υπεύθυνος του προγράμματος παροχής κοινωφελούς εργασίας. Την τέλεση πολιτικών γάμων. Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του. (Σε περίπτωση που απουσιάζει ή κωλύεται εκπροσωπείται από τον κ.Δήμαρχο)Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής επιτροπής σε θέματα
αρμοδιότητάς του. Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής..

Τον κ. Δημούτση Παντελή του Ευάγγελου ως άμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023 αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΔΔ “Κέντρο Κοινωνικής Προστασίας Αλληλεγγύης & Αθλητισμού”
Την τέλεση πολιτικών γάμων. Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας του. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς του.
Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του. Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.

Την κ. Μπραϊκούδη Ευαγγελία του Βασιλείου ως άμισθη Αντιδήμαρχο και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες: Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό των υπηρεσιών του από 31.12.2023 αυτοδίκαια καταργηθέντος ΝΠΙΔ ‘Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Πολιτιστικής Ανάπτυξης Ορεστιάδας ”του Δήμου Ορεστιάδας και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτού (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών –εργασιών κλπ) (σύμφωνα με τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας) όπως ισχύει & την προαναφερόμενη απόφαση εκπλήρωσης των σκοπών του) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες της
Διεύθυνσης Πολιτισμού & Καλλιτεχνικής Παιδείας (άρθρα 4 & 8).
Διεύθυνσης Έρευνας & Ανάπτυξης (άρθρα 4 & 9). Την Oργάνωση , Εποπτεία, Συντονισμό του αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας & Πολιτισμού , και έκδοση-υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων-αποφάσεων αρμοδιότητας αυτής (εκτός αποφάσεων προκηρύξεων, συμβάσεων , ανάθεσης προμηθειών –εργασιών κλπ) μόνον όσον αφορά στις αρμοδιότητες του Γραφείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης & Πολιτισμού. Την τέλεση πολιτικών γάμων. Την χορήγηση αδειών υπαλλήλων υπηρεσιών αρμοδιότητας της. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια και σε κάθε δημόσια αρχή σε θέματα αρμοδιότητάς της. Εκτελεί τις αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, και της δημοτικής επιτροπής σε θέματα αρμοδιότητάς του. Την επικύρωση αντιγράφων από το πρωτότυπο ή από ακριβές αντίγραφο της αρχής που το εξέδωσε, και βεβαιώσεις για το γνήσιο της υπογραφής.

Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητές τους ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Τσομπανίδης Αντώνιος του Γεωργίου και σε περίπτωση απουσίας του ο Αντιδήμαρχος κ.Σταυρίδης Απόστολος του Παναγιώτη.

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί η Αντιδήμαρχος κ.Γκιλιλούδη Χριστίνα του Άγγελου που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Χατζηπαναγιώτου Εμμανουήλ του Δημητρίου.