Διάθεση της ψηφιακής υπογραφής από το Επιμελητήριο Έβρου

Το Επιμελητήριο Έβρου ενημερώνει τα μέλη του για την έναρξη της διάθεσης της ψηφιακής υπογραφής.

Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου η επιχείρηση-μέλος του Επιμελητηρίου να δικαιούται τη δημιουργία αίτησης έκδοσης προηγμένης ψηφιακής υπογραφής, είναι οι εξής:

  • Να είναι εγγεγραμμένη στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο Γ.Ε.ΜΗ.
  • Να είναι κεφαλαιουχική, δηλαδή η νομική της μορφή να είναι Ανώνυμη Εταιρία (Α.Ε.), Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρία (ΙΚΕ).

Η ψηφιακή υπογραφή που παρέχεται από το Επιμελητήριο Έβρου και τα λοιπά Επιμελητήρια είναι Remote Signing (απομακρυσμένης διαχείρισης – άυλη) και η απόκτησή της γίνεται πανεύκολα με αίτηση μέσω του κεντρικού ιστοτόπου του Γ.Ε.ΜΗ.

Μετά την ταυτοποίηση του χρήστη, (ψηφιακά ή απομακρυσμένα), η ολοκλήρωση της έκδοσης είναι άμεση.

Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής Εγγράφου

Αναλυτικά, η διαδικασία δημιουργίας αίτησης συνίσταται στα παρακάτω βήματα:

  • Είσοδος της επιχείρησης στο σύστημα services.businessportal.gr με τους κωδικούς Γ.Ε.ΜΗ. που διαθέτει.
  • Επιλογή από το μενού για «Διάθεση ψηφιακής υπογραφής».
  • Υποβολή Αίτησης
  • Ταυτοποίηση Χρήστη (απομακρυσμένα ή με επιτόπου επίσκεψη στο Επιμελητήριο)
  • Ολοκλήρωση αίτησης – Έκδοση Ψηφιακής Υπογραφής Σύνδεση στο ΓΕΜΗ και βασικές ενέργειες

Η επιχείρηση μπορεί να προβεί στις εξής ενέργειες:

  • Επιλογή Φυσικών Προσώπων για Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής
  • Αίτημα Προσθήκης Νόμιμου Εκπροσώπου
  • Ιστορικό Επιλογής Φυσικών Προσώπων
  • Ιστορικό Αιτημάτων Προσθήκης Εκπροσώπων
  • Να δει τις Οδηγίες Χρήσης