Από σήμερα ξεκινά η ηλεκτρονική πλατφόρμα εξυπηρέτησης πολιτών του Δήμου Ορεστιάδας

Ο Δήμος Ορεστιάδας, αξιοποιώντας την προσφορά του Δήμου Αθηναίων για την δωρεάν παραχώρηση προς χρήση, για όσο διαρκεί η υγειονομική κρίση, της πλατφόρμας ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης πολιτών, θέτει σε λειτουργία από Δευτέρα 18 Μαΐου 2020 την πλατφόρμα ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των δημοτών του στην διεύθυνση https://eservices.orestiada.gr/

Η είσοδος στην πλατφόρμα πραγματοποιείται με τη χρήση των taxisnet κωδικών του πολίτη.

Οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που οι πολίτες μπορούν πλέον να αιτηθούν είναι:

  • Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας
  • Πιστοποιητικό Γέννησης
  • Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης
  • Πιστοποιητικό Εγγυτέρων Συγγενών
  • Πιστοποιητικό Εντοπιότητας
  • Πιστοποιητικό Ιθαγένειας
  • Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης Γέννησης
  • Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης Γάμου
  • Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης θανάτου
  • Αντίγραφο Ληξιαρχικής Πράξης Συμφώνου Συμβίωσης, καθώς και την

ηλεκτρονική υπηρεσία υποβολής αιτήσεων απαλλαγής δημοτικών τελών

καθαριότητας και φωτισμού, για τους επαγγελματίες που πλήττονται.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά το Δήμαρχο Αθηναίων κύριο Κώστα Μπακογιάννη, καθώς επίσης και τον Πρόεδρο της αναπτυξιακής εταιρείας ΔΑΕΜ Α.Ε. του Δήμου Αθηναίων και συντοπίτη μας κύριο Νικόλαο Βαφειάδη για την υλοποίηση αυτής της πλατφόρμας.

 

Αποτελεί μεγάλη τιμή η δυνατότητα που μας δίνεται να είναι ο Δήμος Ορεστιάδας από τους πρώτους Δήμους που θα αξιοποιήσουν και θα εφαρμόσουν την ηλεκτρονική αυτή υπηρεσία.

Στην πρωτόγνωρη και δύσκολη συγκυρία που όλοι βιώνουμε, στόχος μας παραμένει η απρόσκοπτη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των συνδημοτών μας.