Απεργιακές κινητοποιήσεις εκπαιδευτικών σε Ορεστιάδα και Αλεξανδρούπολη από τις Α’ και Β’ ΕΛΜΕ Έβρου

Οι Α’ και Β’ ΕΛΜΕ Έβρου καλούν γονείς και εκπαιδευτικούς στην απεργιακή κινητοποίηση της 11ης Οκτωβρίου 2021.

Την Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021 και ώρα 11:00 η Β’ ΕΛΜΕ Έβρου σε συνεργασία με τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ορεστιάδας οργανώνει απεργιακή συγκέντρωση στην κεντρική πλατεία Ν.Ορεστιάδας.

Στην Αλεξανδρούπολη η Α΄ ΕΛΜΕ Έβρου την ίδια μέρα (Δευτέρα 11 Οκτωβρίου) και ώρα 11:30 θα πραγματοποιήσει απεργιακή συγκέντρωση μπροστά από το Δημαρχείο Αλεξανδρούπολης.

Τα αιτήματα της Α’ και Β’ ΕΛΜΕ Έβρου:

  • Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου για τη λεγόμενη αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών (ν. 4823/2021, ν. 4692/2020, Υ.Α 108906/ΓΔ4/10.9.2021, διατάξεις για εσωτερικό κανονισμό), που θα οδηγήσει στην υποβάθμιση των σχολείων και στην παραπέρα κατηγοριοποίηση. Πρόγραμμα δημόσιας και δωρεάν καθολικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών επιστημονικά καταρτισμένο με βάση τις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • Να μην εφαρμοστεί – να καταργηθεί συνολικά ο ν. 4823/2021 (Κεραμέως).
  • Καμία εμπλοκή ιδιωτικών φορέων, επιχειρήσεων και ΜΚΟ στην εκπαιδευτική διαδικασία και τη λειτουργία των σχολείων. Αποκλειστικά κρατική χρηματοδότηση για όλες τις ανάγκες των σχολείων.
  • Να καταργηθεί εδώ και τώρα η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής και η Τράπεζα θεμάτων.
  • Να μην εφαρμοστεί, – να καταργηθεί ο νόμος 4808/2021 (Χατζηδάκη) για τα εργασιακά. Ο νόμος – έκτρωμα θα μείνει στα χαρτιά.

«Το ΥΠΑΙΘ, μετά τη συντριπτική συμμετοχή των εκπαιδευτικών στην απεργία – αποχή της ΟΛΜΕ από την «αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση» την προηγούμενη σχολική χρονιά, νομοθέτησε πρωτοφανείς απειλές για κυρώσεις, ελπίζοντας στην τρομοκράτηση του εκπαιδευτικού κόσμου, για να σταματήσουν την απεργία. Όταν συνειδητοποίησε ότι ο κλάδος δεν σκύβει το κεφάλι ούτε υπό την έωλη απειλή των κυρώσεων αποφάσισε να σύρει και πάλι τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες στα δικαστήρια για να απαγορεύσει την απεργία. Το Υπουργείο, μετά τις απανωτές ήττες του, έφτασε στο σημείο να δώσει εντολή στην αστυνομία να απαγορεύσει ακόμα και την ειρηνική διαδήλωση των εκπαιδευτικών και να τους επιτεθεί με πρωτοφανή βιαιότητα, χρησιμοποιώντας αύρες και χημικά. Ταυτόχρονα, επιστράτευσε τα συστημικά ΜΜΕ, προκειμένου να κατασυκοφαντήσει συνολικά τον κλάδο των εκπαιδευτικών. Ξεχνά το ΥΠΑΙΘ ότι είναι οι εκπαιδευτικοί αυτοί που κρατούν εδώ και χρόνια το Δημόσιο Σχολείο όρθιο απέναντι σε όλες τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές, που κράτησαν όρθιο το Δημόσιο Σχολείο την περίοδο της πανδημίας ενώ το ίδιο δεν πήρε κανένα μέτρο προστασίας της εκπαιδευτικής κοινότητας. Συνεχίζει τον εκφοβισμό με τη νέα απαράδεκτη εγκύκλιο Κόπτση, η οποία αποκρύπτει την συνολική απόφαση του δικαστηρίου και διακηρύσσει ότι η συμμετοχή στην απεργία αποχή είναι παράνομη! Ο κλάδος μας όμως δεν κάμπτεται και δεν τρομοκρατείται! Συνεχίζει μαζικά την απεργία – αποχή από την αξιολόγηση. Επιβεβαιώνει την αγωνιστική του διάθεση να αποκρούσει την αντιεκπαιδευτική πολιτική» αναφέρει η ανακοίνωση της Β’ ΕΛΜΕ Έβρου.

Η Α’ ΕΛΜΕ Έβρου μέσω επιστολής προς τους γονείς επισήμανε τα εξής:

Ας αναρωτηθούμε μαζί…

  • Είναι βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου, σχεδόν ένα μήνα μετά το άνοιγμα των σχολείων, να υπάρχουν χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών;
  • Είναι βελτίωση να υπάρχουν χιλιάδες παιδιά με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και ανάγκες αστήριχτα από ειδικό παιδαγωγικό και βοηθητικό προσωπικό και να καλείστε και πάλι εσείς οι γονείς, αν μπορείτε, να βάλετε το χέρι στην τσέπη;
  • Είναι βελτίωση, τον 21ο αιώνα, τα παιδιά μας να στοιβάζονται ανά 25 σε κοντέινερς ή σε κτίρια δεκαετιών, έρμαια στη φθορά του χρόνου ή στην πρώτη εμφάνιση σεισμού, πλημμύρας και άλλων καταστροφών;
  • Είναι βελτίωση εδώ και 15 χρόνια να έχουμε αναλυτικά προγράμματα που μας καλούν να διδάξουμε τα μαθηματικά στο «περίπου» και τη γλώσσα μέσα από συνταγές μαγειρικής;
  • Είναι βελτίωση να αλλάζουν οι μαθητές μας εκπαιδευτικό κάθε χρόνο  ή πολλές φορές 2-3 φορές μέσα στο χρόνο, εξαιτίας της επιλογής των κυβερνήσεων να μη διορίζουν όλο το αναγκαίο μόνιμο προσωπικό, που είναι προϋπόθεση για την παιδαγωγική σχέση και συνέχεια;
  • Είναι βελτίωση οι μαθητές μας απέναντι στη μάχη τους για τη μόρφωση, να συναντούν τον κόφτη της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής που άφησε εκτός ΑΕΙ 40.000 μαθητές και της Τράπεζας Θεμάτων και να μετατρέπονται σε εμπόρευμα για τα ιδιωτικά κολλέγια;
  • Είναι βελτίωση, μετά από 2 χρόνια τηλεκπαίδευσης, να μην παίρνεται κανένα ουσιαστικό μέτρο από κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας για την αντιμετώπιση των τεράστιων μορφωτικών κενών, που έχουν δημιουργηθεί, εξαιτίας της δικής τους διαχείρισης;