Ανανέωση καρτών στάθμευσης μόνιμων κατοίκων της Αλεξανδρούπολης

Ξεκίνησε η διαδικασία ανανέωσης των καρτών στάθμευσης μονίμου κατοίκου έτους 2025 για το κέντρο της Αλεξανδρούπολης.

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης ενημερώνει τους μόνιμους κατοίκους του κέντρου της Αλεξανδρούπολης ότι η διαδικασία ανανέωσης των καρτών στάθμευσης για το έτος 2025 ξεκίνησε τη Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2025 και θα ολοκληρωθεί στις 15 Φεβρουαρίου 2025.

Για την ανανέωση ή έκδοση νέας κάρτας, οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να προσκομίσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά σύμφωνα με τις παρακάτω οδηγίες.

Απαιτούμενα Δικαιολογητικά:

Ανανέωση Κάρτας

  • Αίτηση
  • Ε1 τελευταίου έτους ή μισθωτήριο συμβόλαιο (μόνο εκτυπώσεις μέσω TaxisNet)
  • Πρόσφατος λογαριασμός ρεύματος (εξαιρούνται λογαριασμοί ΔΕΥΑ, κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας).
  • Αστυνομική ταυτότητα (ή οποιαδήποτε άλλο νομιμοποιητικό έγγραφο ταυτοποίησης)

Έκδοση Νέας Κάρτας

  • Αίτηση
  • Ε1 τελευταίου έτους ή μισθωτήριο συμβόλαιο (μόνο εκτυπώσεις μέσω TaxisNet)
  • Πρόσφατος λογαριασμός ρεύματος (εξαιρούνται λογαριασμοί ΔΕΥΑ, κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας).
  • Άδεια κυκλοφορίας του οχήματος
  • Αστυνομική ταυτότητα (ή οποιαδήποτε άλλο νομιμοποιητικό έγγραφο ταυτοποίησης)

Έκδοση Κάρτας για Εγκυμονούσες

  • Αίτηση
  • Βεβαίωση ιατρού με την πιθανή ημερομηνία τοκετού
  • Άδεια κυκλοφορίας του οχήματος
  • Αστυνομική ταυτότητα (ή οποιαδήποτε άλλο νομιμοποιητικό έγγραφο ταυτοποίησης)

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν τα απαραίτητα έγγραφα:

  • ηλεκτρονικά στη διεύθυνση email: [email protected] ή
  • διά ζώσης, στο αρμόδιο γραφείο του Δήμου (παλιό δημαρχείο στην Πλατεία Κύπρου) καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 08:00 – 14:00.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το γραφείο στο τηλέφωνο: 255150071.

Κατεβάστε τις Αιτήσεις: