Με κενά εκπαιδευτικών και τμήματα συνωστισμού ξεκίνησε η νέα σχολική χρονιά
Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε για μία ακόμη φορά με λιγότερα και πιο πολυπληθή τμήματα, όπως επίσης με σημαντικά κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό, τονίζει η Β ΕΛΜΕ Έβρου σε ανακοίνωσή της. Σύμφωνα με τα στοιχεία των σχολικών μονάδων της περιοχής μας καταγράφηκαν τα εξής κενά στις σχολικές μονάδες όπως αναφέρονται αναλυτικά στην ανακοίνωση:
– 192 ώρες συνολικά στη Γενικής Εκπαίδευση
-143 ώρες στην Ειδική Αγωγή
- 137 ώρες σε Ε.Ε.Π. – Ε.Β.Π.
- 5 κενά στην παράλληλη στήριξη
Επίσης με απόφαση της ΔΔΕ ΕΒΡΟΥ, έχουμε συγχώνευση τμημάτων κατεύθυνσης Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής στην Γ Τάξη στο 1ο ΓΕ.Λ. Ορεστιάδας, ενέργεια η οποία υπονομεύει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.
Στο ΕΝΕΕΓΥΛ ΟΡΔΑΣ έχουμε πρόταση για λειτουργία 2 τμημάτων στην Α Γυμνασίου, με θετικές εισηγήσεις από τους αρμόδιους φορείς. Αναμένουμε από την Π.Δ.Ε Α.Μ.Θ. τη σχετική εγκριτική απόφαση.
Παρά τη μείωση του αριθμού των μαθητών, λόγω της υπάρχουσας νομοθεσίας και της συνεχούς πίεσης από τις προϊστάμενες αρχές, έχουμε λειτουργία αρκετών τμημάτων στην περιοχή μας, με αριθμό μαθητών περί τους 27. Σε ορισμένες περιπτώσεις, θα λειτουργήσουν τμήματα ακόμα και με 29 μαθητές!
Στην κατανομή μαθητών στα τμήματα, δε λαμβάνεται υπ’ όψιν από τις προϊστάμενες αρχές και καταστρατηγείται η σχετική νομοθεσία ( άρθρο 11 – Νόμος 4452/2017 – Ρύθμιση θεμάτων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης ), για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Απαιτούμε:
- Άμεση κάλυψη όλων των κενών στη Β΄ φάση προσλήψεων αναπληρωτών σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές. Καμία συγχώνευση, κατάργηση τμημάτων.
- Άμεση έναρξη της ενισχυτικής διδασκαλίας και επαναλειτουργία της Π.Δ.Σ. σε όλα τα Γυμνάσια, τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ. .Άμεση έναρξη λειτουργίας των Ζ.Ε.Π. χωρίς περικοπές.
- Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή τμήματα σε ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, Γυμνάσια και σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε.
- Πάγια θέση του εκπαιδευτικού κινήματος είναι ότι: o αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 20 για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, τους 15 στις κατευθύνσεις και τους 10 για τα εργαστήρια.
- Πλήρη διαφάνεια και αντικειμενικότητα στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών όλων των κατηγοριών, με δημοσιοποίηση όλων των κενών.
Αγώνας για ένα πραγματικά Δημόσιο, Δωρεάν, Δημοκρατικό σχολείο των όλων, των ίσων, των διαφορετικών! Για άλλη μια σχολική χρονιά, το δημόσιο και δωρεάν σχολείο, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών δέχονται δριμύτατη επίθεση.